Prezentowana na naszej stronie oferta nie oznacza, że wszystkie produkty dostępne są w naszym magazynie. Korzystamy z magazynów dostawców dzięki czemu możemy pozwolić sobie na niższe ceny produktów.
Standardowy termin realizacji zamówień wynosi od 2 do 5 dni roboczych jednak w sezonie wakacyjnym - turystycznym terminy realizacji mogą wydłużyć się do 6 dni roboczych.
Produkty ze statusem "Dostępny natychmiast" wysyłamy tego samego dnia ( jeśli zamówienie wpłynie i zostanie opłacone do godziny 10:00) lub maksymalnie 24 godziny (pobranie).
Od dnia 21.05.2022 roku zmuszeni jesteśmy zrezygnować z wysyłek pobraniowych. To była trudna decyzja jednak zbyt wielu klientów nie odebrało przesyłek, przez co ponosiliśmy straty związane z nadaniem i zwrotem paczek.
Dostępność każdego produktu nie zależy bezpośrednio od nas, lecz od dostawcy danego produktu. Mimo ogromnej dbałości o aktualność oferty oraz dostępność towaru niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
W niektórych przypadkach oczekiwanie na towar może być dłuższe niż termin podany na karcie danego produktu w naszym sklepie. Może to być spowodowane brakiem towaru u producenta lub problemem w realizacji spowodowanej przez przewoźnika. W takiej sytuacji Klient jest informowany o najbliższym możliwym terminie dostawy zamówionego towaru. Klient ma prawo podjąć decyzję czy czeka na dany produkt, czy anuluje zamówienie. Jeśli zamówienie zostanie anulowane zwracamy jak najszybciej wszystkie poniesione przez Klienta koszty. W niektórych przypadkach produkt możemy zaoferować na przykład w innym kolorze niż zamówiony przez Klienta. Wówczas Konsument w ramach rekompensaty otrzymuje od nas kupon rabatowy , dodatkowy gratis lub cena towaru zostaje obniżona.
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA NA WYPADEK OTRZYMANIA USZKODZONEJ PRZESYŁKI
Szanowni Państwo, poniżej znajdą Państwo instrukcję postępowania na wypadek otrzymania uszkodzonej przesyłki kurierskiej. Prosimy o zapoznanie się z nią, aby w razie pojawienia się takiej sytuacji – móc odpowiednio postępować. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany przez nas towar był odpowiednio zabezpieczony do transportu. Staramy się również odpowiednio dobierać odpowiednich przewoźników, którzy trzymają wysoki poziom jakości swoich usług. Niestety transportowana przesyłka czasem może ulec uszkodzeniu mechanicznemu w transporcie – poniżej przedstawiamy instrukcję postępowania na wypadek takiej sytuacji:
NAJWAŻNIEJSZE KROKI:
1. Przy dostawie przesyłki koniecznie sprawdź czy opakowanie zewnętrzne nie nosi żadnych większych uszkodzeń (dziur, wgnieceń, większych rozdarć).
2. Jeśli nie będziesz mógł osobiście odebrać przesyłki poinformuj osobę odbierającą w Twoim imieniu o najważniejszych krokach przy odbiorze przesyłki.
3. Pamiętaj, aby sprawdzić towar przy kurierze. W momencie jak otrzymasz przesyłkę od razu rozpakuj ją – kurier ma obowiązek poczekać, abyś mógł sprawdzić przesyłkę w jego obecności.
4. Jeśli przesyłka nosi bardzo wyraźne, widoczne ślady uszkodzenia – po prostu odmów przyjęcia towaru i poinformuj nas o tym pod numerem telefonu: 727-777-011 lub biuro@sklep-turysty.pl
5. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki zażądaj od kuriera dostarczającego spisania PROTOKOŁU SZKODY, jest to dokument wymagany przez firmy kurierskie do złożenia reklamacji.
6. Zrób zdjęcia uszkodzenia przesyłki, opakowania itd.
7. Pamiętaj, aby odpowiednio spisać PROTOKÓŁ SZKODY z kurierem, najważniejsze, aby zaznaczyć takie pozycje jak:
• Uszkodzenie opakowania zewnętrznego / zawsze zaznaczamy TAK (chodzi nawet o najmniejsze rozdarcie, uszkodzenie, przetarcie itp.) zaznaczenie NIE spowoduje odrzucenie reklamacji przez firmę kurierską,
• Na pytanie: czy przesyłkę przyjęto bez zastrzeżeń zaznaczamy słowo TAK, gdyż słowo NIE spowoduje odrzucenie reklamacji przez firmę kurierską,
• Protokół reklamacyjny powinien być spisany w dniu dostarczenia przesyłki!
• Pamiętaj, że przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i spisania z kurierem PROTOKOŁU SZKODY zamyka składającemu reklamację możliwość uzyskania odszkodowania za zniszczony towar.
8. Pamiętaj, że spisanie w sposób nieodpowiedni PROTOKOŁU SZKODY, może spowodować problemy w uzyskaniu odszkodowania za zniszczenie towaru, prosimy zatem postępować zgodnie z naszymi wskazówkami.
ZAMÓWIENIE POWYŻEJ WARTOŚCI 2000 ZŁ | |||||
podmiot realizujący dostawę: | sposób płatności: | przewidywany czas dostawy po skompletowaniu zamówienia: | koszt dostawy poniesiony przez Klienta: | ||
Kurier DPD Kurier UPS Kurier Pocztex |
Dotpay, Przelewy24, tpay.com, PayPal, Przelew tradycyjny, | od 1 do 3 dni | 0,00 zł | ||
InPost (dostawa do paczkomatu) |
Dotpay, Przelewy24, tpay.com, PayPal, Przelew tradycyjny, | od 1 do 4 dni | |||
ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI PONIŻEJ 2000 ZŁ | |||||
podmiot realizujący dostawę: | sposób płatności: | przewidywany czas dostawy po skompletowaniu zamówienia: | koszt dostawy poniesiony przez Klienta uzależniony jest od wagi paczki: | ||
Kurier DPD Kurier UPS Kurier Pocztex |
Dotpay, Przelewy24, tpay.com, PayPal, Przelew tradycyjny, | od 1 do 3 dni | od 18,00 zł | ||
Przy odbiorze przesyłki - możliwa jest po wcześniejszym uzgodnieniu tej formy wysyłki. | od 26,00 zł | ||||
InPost (dostawa do paczkomatu) |
Dotpay, Przelewy24, tpay.com, PayPal, Przelew tradycyjny, | od 1 do 4 dni | stała 17,00 zł |
UWAGA NA MAILE OD OSZUSTÓW PODSZYWAJĄCYCH SIĘ POD PACZKOMATY INPOST!
Pamiętajcie, że autentyczne maile od InPost NIGDY nie zawierają odnośników (linków) do zewnętrznych stron wymagających od Was pobrania kodu odbioru za pomocą płatnego SMS-a. Kody odbioru zawsze wysyłamy w treści wiadomości.
W przypadku otrzymania podejrzanego e-maila, prosimy o przesyłanie wiadomości jako załącznika na adres bezpieczenstwo@paczkomaty.pl.
Z poważaniem,
InPost Paczkomaty
Zalety Paczkomatów 24/7:
- Atrakcyjna cena przesyłki już od 15,00 zł,
- Szybkość doręczeń - 97% przesyłek jest dostarczanych na następny dzień po nadaniu
- Brak kolejek - możliwość odbioru 24/7 w dowolnej lokalizacji
- Powiadomienie SMS / e-mail o doręczeniu przesyłki do Paczkomatu 24/7
- Śledzenie przesyłek od nadania do dostarczenia do Paczkomatu 24/7